THE -STAR -GOLDEN
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
THE -STAR -GOLDEN

مع النجم الذهبى مش هتقدر تغمض عنيك

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

مساطيل

كاتب الموضوعرسالة
اميرالبحر
نائب المدير
نائب المدير
اميرالبحر

مساطيل Empty
مُساهمةموضوع: مساطيل   مساطيل Icon_minitimeالأربعاء سبتمبر 26, 2007 12:00 am

flower flower afro afro afro afro ده يا جماعة شوية مساطيلafro afro afro afro

مرة واحد مسطول مروح البيت وبقالو ساعة مش عارف يفتح الباب مراتة من البلكونة بتقولو ارميلك المفتاح قالها لا المفتاح معاية ارميلى خرم الباب

ظابط مسك واحد مسطول بالليل كان معاه حشيش سأله انت بتشرب حشيش؟ قاله ايوه يا باشا، وبتاجر فيه كمان؟ قاله ايوه ، تاني يوم اتعرض على النيابة سأله وكيل النيابة انت بتشرب حشيش؟ قاله لا يا بيه، طب بتاجر فيه؟ قاله لا يا بيه قاله ليه قلت للظابط كده؟ قاله كنت مسطول يا بيه

اتنين مساطيل ركبوا اتوبيس بدورين اللي فوق سأل اللي تحت انتوا ماشيين بسرعة كام؟ قاله 80 و انتوا؟ قاله لا إحنا السواق لسة ماجاش.

مرة واحد بيروح بيتة كل يوم سكران قام من النوم الصبح وقال لمراتة انتى يا ولية كل يوم تسيبى نور الحمام منور، مراته ردت عليه اتنيل انت اللي كل يوم بتخش الثلاجة

مرة اتنين مساطيل قعد ين بيحششو فا فى واحد منهم لقى جنازة فى الشارع فقال للتانى هو مين الى مات قاله عمك احمد قاله الله يرحمه، فى اليوم التانى الناس عملو سوان للناس علشان ييجو يعزو، قاله هو مين الى مات قاله يابنى انا قلت لك عمك احمد قاله الله يرحمه، فى اليوم التالت شاف نفس السوان قاله هو مين الى مات رد عليه التانى قاله انا كل يوم اقولك ده عمك احمد راح رد عليه قاله هو مال عمك احمد بقاله تلت ايام الدنيا مخبطة معاه كدة ليه
اميرالبحر
نائب المدير
نائب المدير
اميرالبحر

مساطيل Empty
مُساهمةموضوع: امير البحر   مساطيل Icon_minitimeالأربعاء سبتمبر 26, 2007 12:01 am

يا جماعة ده شوية نكت عن المساطيلafro afro afro

مساطيل
صفحة 1 من اصل 1