THE -STAR -GOLDEN
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
THE -STAR -GOLDEN

مع النجم الذهبى مش هتقدر تغمض عنيك

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

.&*انا راجـــــــــــــــــــــل و الراجل عمروا ما يبيع

كاتب الموضوعرسالة
mat elklam
المشرف العام
المشرف العام
mat elklam

.&*انا راجـــــــــــــــــــــل و الراجل عمروا ما يبيع Empty
مُساهمةموضوع: .&*انا راجـــــــــــــــــــــل و الراجل عمروا ما يبيع   .&*انا راجـــــــــــــــــــــل و الراجل عمروا ما يبيع Icon_minitimeالخميس سبتمبر 27, 2007 2:32 am

..*..انا راجل و الراجل عمروا ما يبيع صحبوا عشان واحده بنت..*.. .&*انا راجـــــــــــــــــــــل و الراجل عمروا ما يبيع Cool

كلمه اعتقد
مش غريبه عليكوا سواء ولاد او بنات و البنات عارفنها كويس اووووى لكن كتتتير بنتجاهلها او مش بنركز ف معناها بجد...
نفسى افهم يعنى
يا رجاله ياللى بتعتبروها شهامه اووووى انك تقف جمب صحبك و تبيع حبيبتك او صدقتك او جارتك او اى واحده عشان خاااطر انت راااااااجل و متخسرشى رااااااجل...بالزمه هى دى المرجله بتاعت زمان....!! او هى دى الرجوله عموما....للاسف كل حاجه اتعكست حتى فهمنا لابسط الاشياء..... مش عارفه يعنى ايه السر ..انتوا يعنى جنس احسن مننا...!!!...ربنا قال البنات ولا الستات دول حاجه ااقل منكوا مثلا...!!!!ربنا قلك اتنازل عن انك تحافظ عن كرامه خطيبتك او صحبتك او اختك او حتى زميله ليك فى الجامعه عشان الراجل مش لازم [color=#9932cc]يكسف راجل زيوا او يزعلوا عشان واحده ست او بنت....مش فاهمه فييين [color:659e=#ff0000:659e]الاخلاق ولا الدين ولا حتى الرجوله ف كده.......!!!! .&*انا راجـــــــــــــــــــــل و الراجل عمروا ما يبيع Ohmy

بيــــــــــــــــــــــــــــع...بيع صحبك لما يهين اختك او يجيب فى سيرتها لان ده مش راجل و لا بيحترمك لان كرامه اختك من كرامتك .....
بيـــــــــــــــــــــــــــع...بيع صحبك لما يتكلم عن خطيبتك او اللى انت مرتبط بيها لو كنت انت فعلا واخدها جد و بتحترم البنت اللى معاك لو متستناش منها انها ترضى و تقبل الاهانه...لانها حتى لو قبلت اعرف انك مش رااااجل....و زى ما سكت عن صحبك هتسكت عن اى حد تانى....و بكره تسكت عن الاساءه لبنتك فى اى موقف و ساعتها قلى انت هتعتبر نفسك ايه....!!!!

بيـــــــــــــــــــــــــــع...بيع و من غير ما تقول ان راجل و ده راجل...يا بنى زمان و الله كنا بنشوف الولد لما يشوف بنت فى الشارع بتتعاكس دموا بيتحرق و ااقلها يشتم الولد ده عشان يحافظ على واحده هو ميعرفهاش..لمجرد انها بنت و ان اختوا او اموا ممكن يبقوا فى مكانها....راح فيين الكلام ده....!! و محدش يقلى اصل البنات هى اللى بتعمل كده فى نفسها......
لا لا سورى اللى بيقول كده عارف من جواه كويس ان الولاد بتتكلم فى سيره البنات و دى و دى و بيعاكس حتى لو بنت
محترمه لمجرد انوا واحد فاضى و دى تسليه....

بيـــــــــــــــــــــــــع ...لو فهمت بجد انك غلط و ان دى مش شهامه...و انصح البنت لو كانت غلط مش بقلك دافع عن الغلط...لكن متقفشى فى صف ولد عشان يعتبرك راااااجل لانك بقيت راااجل فى نظروا لكن ف نظر البنت اللى هى امك و اختك و مراتك حتى انت لا شىء.......

حاجه اخيره بقى...نفسى اعرف ليه كل ولد بيساعد الولد التانى مثلا عشان يكلم واحده او يوصل ليها او يظبتها زى ما بيقلوا...نفسى افهم يعنى لما تكون انت مثلا فاهم كويس ان ده كلوا شغل مراهقه او واحد نفسوا يتسلى بتدخل نفسك ليه...فييين ضميرك يعنى....بتعتبرها رجوله يعنى...!!!... كده تبقى بتقف جمب صحبك ولا ايه.....!!!......فييين اخلاقك....طب مش ممكن يبقى فى يوم من الايام اختك فى نفس الموقف....!! مفيش حاجه بعيده عن اى حد.... .&*انا راجـــــــــــــــــــــل و الراجل عمروا ما يبيع Rolleyes

بس انا كده قلت كلام كان نفسى ااقلوا من زمان و معنديش مشكله مع اى ولد على فكره ولا اتعرضت لموقف كده بس بيتحكيلى كتتتتتتير و شفت بعينى و بستغرب...
لو انا
بفكر غلط حد يقلى و.مستنيه ردكوا ولاد و بنات....حد يقلى بيحصل ولا لا...؟؟؟؟ .&*انا راجـــــــــــــــــــــل و الراجل عمروا ما يبيع Wink

.&*انا راجـــــــــــــــــــــل و الراجل عمروا ما يبيع Post158471178341565sl7

himaaaaaaaaaaaaaaa
http://www.google.com

.&*انا راجـــــــــــــــــــــل و الراجل عمروا ما يبيع
صفحة 1 من اصل 1